Wednesday, August 17, 2005

dilema

dilema

adib, yang sudah berpunya tu tak boleh diambil. that's called stealing. just leave her with him. don't spoil his happiness.


tapi aku nak. aku tak tahu lah dia nak ke tak dengan aku tapi aku nak jugak.

duduk diam2 buat hal sendiri aje dib. dia tu orang punya. lupakan aje...ada banyak lagi kucing kat kolong.

tapi tiap kali aku ada mesti dia dekat ngan aku. kadang2 aku buat bodoh dia yang layan. takkan aku buat dek je? is that the way to treat a lady?


tapi dia tu orang punya! kau nak disamakan dengan orang2 macam gitu? orang yang memancing ikan yang sudah ditangkap orang lain?

tapi aku suka..dia cute. aku tak pernah ada yang se-cute dia. she's cuter than all the others before. i can't stand it. macam mana ni?

adib...please..just forget about her k. she can survive on her own. tak yah kau nak sibuk2.

but she's a stray child. kadang2 aje dia balik. without me i don't know how she's gonna survive. she hasnt got anyone else except...

except Azmi! Azmi kan dah sound dulu. dia dah bawak makan semua....kau jangan kacau daun ah. there are other pussies around. you've had ur fair share anyway.

no. every pussy's special. i'm gonna make her mine. and i don't care what you say. from tomorrow onwards if Tammy waits for me when i get home..i'm gonna make her mine.





dan dengan itu aku mula lebih mesra dengan kucing jiran aku. tapi sekarang dia dah balik kat Azmi selepas beberapa malam makan nasi dengan ikan rebus kat rumah aku. moral of the story..don't steal. cos crime does not pay..and it breaks hearts.*

*names have been changed to protect the fragile film of privacy that surrounds every individual in this now forsaken world